Vrácení, výměna a reklamace
Za jakých podmínek můžu vrátit zakoupené produkty?
Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů od převzetí objednávky.
Formulář pro vrácení naleznete ZDE. Formulář je třeba vyplnit a spolu s vráceným zbožím odeslat na uvedenou adresu. Podrobné instrukce jsou uvedeny ve formuláři.
Připomínáme, že vrátit se dá pouze nepoužívané, čisté a nepoškozené zboží.
Kdo pokrývá náklady na vrácení zboží?
Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.
Jak dlouho trvá proces vrácení zboží a peněz?
Jakmile vrácené zboží dorazí do našeho skladu, pošleme vám email s potvrzením.
Peníze vám budou vráceny do 14 dnů.
Můžu vrátit pouze část objednávky a některé produkty si ponechat?
Ano, můžete vrátit pouze část objednávky.
Také vám bude vrácena pouze částka za vrácené produkty, v případě balíčků se vypočte alikvotní částka.
Mohu produkty odeslat v jiném než původním balení?
Ano, produkty můžete vrátit iv jiném než původním balení.
Nezapomeňte je však zajistit před poškozením během dopravy. Připomínáme, že vrátit se dá pouze nepoužívané, čisté a nepoškozené zboží.
Bude mi vrácen i poplatek za dopravu?
Ne, vrácena bude pouze částka za vrácené produkty.
Dostal jsem jiný produkt/design/velikost, než jaké jsem si objednal/a. Co mám dělat?
V případě, že jsme udělali chybu a omylem vám poslali nesprávné zboží, napište nám prosím na info@peelo.store
Ve zprávě prosím uveďte číslo objednávky a popis problému. Ozveme se vám a situaci co nejdříve vyřešíme.
Náklady na výměnu v případě našeho omylu snášíme my.
Přišla mi objednávka, ale po rozbalení jsem si uvědomil/a, že chci jiný design/produkt/velikost. Co mám dělat?
Napište nám na info@peelo.store a domluvíme se, jak vám produkt vyměnit.
Výměna je možná pouze v případě, že požadovaný produkt máme skladem.
Náklady na dopravu při výměně nese zákazník.
Za jakých podmínek můžu Peelo reklamovat?
Peelo lze reklamovat v případě, že na produktu naleznete výrobní vadu (např. vadné šití, porušená či neúplná vosková vrstva, ...)